Payment & Returns policy

Τρόποι πληρωμής

1. Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Το διαδικτυακό κατάστημα www.intervista.gr δέχεται πληρωμές από όλες τις γνωστές πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες: VISA, MasterCard, American Express, Maestro και Diners. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha  e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Κατά την διάρκεια πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, ενδέχεται να σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον κωδικό προστασίας online αγορών από την εκδότρια τράπεζα.

Για τον καλύτερο έλεγχό και την ασφάλεια των συναλλαγών, σε περίπτωση που ο κάτοχος της κάρτας όπου γίνεται η χρέωση είναι διαφορετικός από τον παραλήπτη της παραγγελίας συνιστούμε να υποβάλετε στο πεδίο «Στοιχεία χρέωσης» τα αντίστοιχα στοιχεία και πληροφορίες επικοινωνίας με τον κάτοχο της κάρτας. Στη συνέχεια δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσετε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας στα «Στοιχεία Αποστολής» το επιθυμητό όνομα και διεύθυνση του παραλήπτη.

Σε μια προσπάθεια να αποτρέψουμε την παράνομη χρήση πιστωτικών καρτών και άλλων επιλογών πληρωμής χρησιμοποιούμε κάθε δυνατό μέσο για να επιβεβαιώσουμε την απουσία δόλου σε κάθε παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι μπορούμε να αποτρέψουμε την παράνομη χρήση τέτοιων πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη.

*Σημείωση: Oι αγορές με δόσεις δεν υποστηρίζονται.

2. Πληρωμή μέσω της πλατφόρμας PayPal

Τo www.intervista.gr δέχεται πληρωμές μέσω PayPal. Επιλέγοντας την αντίστοιχη επιλογή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα  ανακατευθυνθείτε στην ασφαλή ιστοσελίδα συναλλαγών PayPal www.paypal.com, όπου θα έχετε την επιλογή είτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον υπάρχοντα PayPal λογαριασμό σας (Πληρωμή με το λογαριασμό μου στο PayPal) ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας χωρίς να διαθέτετε λογαριασμό PayPal (Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική μου κάρτα).

3. Πληρωμή με αντικαταβολή

Η πληρωμή με αντικαταβολή, αναφέρεται σε πληρωμή του ακριβές ποσού της παραγγελίας στον εκπρόσωπο της εταιρίας ταχυμεταφορών κατά την παράδοση της. Το διαδικτυακό κατάστημα www.intervista.gr παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή με επιπλέον χρηματική επιβάρυνση προς τον παραλήπτη πέντε (5) ευρώ.

Αγορά χωρίς εγγραφή / αγορά ως επισκέπτης

Αυτή η ιστοσελίδα επιτρέπει επίσης τις αγορές μέσω της λειτουργίας «αγορά ως επισκέπτης». Αυτός ο τρόπος αγοράς απαιτεί μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την επεξεργασία της παραγγελίας σας. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς, θα σας δοθεί η δυνατότητα να εγγραφείτε ως μέλος ή να συνεχίσετε ως μη εγγεγραμμένο μέλος.

Φόρος Προστιθέμενης Αξίας

Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).

Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με το Κεφάλαιο Ι του Τίτλου V της Οδηγίας 2006/112/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2006, σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας, όπως έχει ενσωματωθεί στον ελληνικό Κώδικα Φ.Π.Α., ως τόπος προμήθειας θα θεωρείται το Κράτος Μέλος της διεύθυνσης όπου πρόκειται να παραδοθούν τα προϊόντα (δηλαδή η Ελλάδα) και ο ισχύων συντελεστής ΦΠΑ στην Ελλάδα θα εφαρμοσθεί.


Πολιτική επιστροφών

1. Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο από τα προϊόντα του όρου 14.2 κατωτέρω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται) εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η επιστροφή της δωροκάρτας διέπεται από τους σχετικούς Όρους Χρήσης της Δωροκάρτας.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να ενημερώσετε τη «ΜΙΚΑΕΛ Α.Ε.Β.Ε.» ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στον όρο 2, είτε καλώντας στο τηλέφωνο +302310230906, είτε στέλνοντας email στη διεύθυνση: sales@intervista.gr, είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, εκφράζοντας την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή ή ένα email). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υπαναχώρησης που εμφανίζεται στο Παράρτημα που επισυνάπτεται παρακάτω, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Αποτελέσματα Υπαναχώρησης

Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και λιγότερο ακριβή μέθοδο που σας προσφέρουμε εμείς). Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα για την επιστροφή αυτήν.

Από την πλευρά σας, υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα μέσα σε 14 ημέρες από την άσκηση του δικαιώματός σας της υπαναχώρησης.

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο.

Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσετε σε εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier), που θα κανονίσουμε εμείς.

Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

2. Εξαιρέσεις στο δικαίωμα της υπαναχώρησης

Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση όταν το αντικείμενο αυτής είναι οποιοδήποτε από τα ακόλουθα προϊόντα:

  • Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, τα οποία έχουν εξατομικευτεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τον ίδιο τον πελάτη.
  • Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα προϊόντα δε θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, τροποποιηθεί ή καταστραφεί. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Ο καταναλωτής έχει μεν δικαίωμα να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε, υποχρεούται δε να μην αφαιρέσει το καρτελάκι που το συνοδεύει. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δε βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκε.

Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες, κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα και τα λοιπά αξεσουάρ του (dustbags, κρεμάστρες, θήκες κλπ). Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του. Όταν παραλάβετε την παραγγελία, θα βρείτε μια περίληψη του πως μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

  • Σφραγισμένα προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγειεινής, όπως μαγιώ, εσώρουχα ή σφραγισμένα αρώματα, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προιόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως:

Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)

Αν επιλέξετε να επιστρέψετε το/τα προϊόν/τα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) της δικής μας επιλογής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας ή στο τηλέφωνο +302310230906 για να κανονίσουμε για την παραλαβή του προϊόντος από την οικία σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ακολουθώντας τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» αυτής της ιστοσελίδας. Στην περίπτωση, που κάνατε την αγορά ως επισκέπτης, μπορείτε να αιτηθείτε επιστροφή μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier) της δικής μας επιλογής, τηλεφωνώντας στο +302310230906.

Καμία από τις παραπάνω επιλογές δεν συνεπάγεται επιπλέον κόστος για εσάς.

Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.

Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται μόνο στην περίπτωση που ασκείτε το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης (βλ.όρο 14.1) εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας.

Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλέφωνο +302310230906.

3. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, ή ότι παρουσιάζει κάποιο ουσιώδες ελάττωμα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο +302310230906 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν παραδίδοντας το στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στο σπίτι σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προιόντος.

Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε διόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του ή μείωση του τιμήματος του ή πλήρη επιστροφή χρημάτων (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Η διόρθωση του προϊόντος, η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση/διόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην περίπτωση που κριθεί ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.

4. Επιστροφές εκτός ΕΕ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί σε κάποια χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τελωνιακοί δασμοί, φόροι πώλησης για εισαγωγή, όπως και έξοδα χειρισμού που χρεώθηκαν στον παραλήπτη από την εταιρία ταχυμεταφορών, μετά από εντολή του τελωνείου, δεν μπορούν να επιστραφούν από το κατάστημα www.intervista.gr, ακόμα και σε περίπτωση που τα είδη πρόκειται να επιστραφούν.

Επιστροφές από περιοχές εκτός της ΕΕ θα πρέπει να σηματοδοτηθούν ως “Returned good of Greek merchandise – of non commercial value”, ώστε να μη κρατηθούν στα ελληνικά τελωνεία. Όποιες επιπλέον χρεώσεις προκύψουν θα επιβαρύνουν τον αγοραστή.